"מכבי חותרת למצוינות בכל תחומי הבריאות ומביאה לעיר אלעד סטנדרטים חדשים של שירות"

    עפר גדנקן No Comments on "מכבי חותרת למצוינות בכל תחומי הבריאות ומביאה לעיר אלעד סטנדרטים חדשים של שירות"

    ראיון עם ר' מרדכי שחורי מנהל מרחב אלעד במכבי שירותי בריאות

    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ר' מרדכי שחורי, מנהל מרחב אלעד במכבי שירותי בריאות, עומד בחזית הפעילות של מכבי בעיר אלעד ואחראי במידה רבה על ההתפתחות של שירותי הבריאות המתקדמים בעיר. לאורך שנותיו בתפקיד הזניק מנהל המרחב את מעטפת השירותים של מכבי בעיר, יזם פעילויות לקידום בריאות בקהילה והעמיק את המענה המותאם ושיתופי הפעולה עם הקהילות השונות באלעד. עכשיו, עם החזרה לשגרה אחרי תקופת בין הזמנים, הוא משתף ביוזמות, בפעילות הייחודית ובחזון לצמיחה ופיתוח מתמיד של שירותי בריאות מקצועיים ואיכותיים לטובת התושבים.

    העיר אלעד מאופיינת במגוון רחב של קהילות בעלות צרכים ייחודיים התואמים את אורח חייהן. העיר מונה כ-50 אלף תושבים ומתפתחת כל העת, כאשר עם ריבוי האוכלוסייה נוצר גם צורך במענה בריאותי נרחב ותואם. מי שנרתם למשימה חשובה זו הוא מנהל מרחב אלעד במכבי שירותי בריאות, הפועל להעצים את שירותי הבריאות בעיר ולהוביל סטנדרטים גבוהים של רפואה ומענה מדויק לצרכים המקומיים.

    פעילותו ניכרת היטב בהיבטי השירות המגוונים שמעמידה מכבי לטובת תושבי אלעד. בין היתר הוא פעל לטובת פריסה רחבה של שירותים, הכוללת את הקמת המרפאה ברחוב רבי מאיר ואת שדרוג המרכז הרפואי בנחלת יצחק. בנוסף, הורחבו שירותי בריאות האישה באלעד באמצעות הוספת תחומים מקצועיים.

    "אנו פועלים כל העת על מנת לספק את שירותי הבריאות המקצועיים והאיכותיים ביותר", הוא אומר. "מעבר לפעילות השוטפת, אנו עוסקים בפיתוח מתמיד של שירותי הבריאות וייעולם. זה כולל כמובן את שיפור וייעול תהליכי השירות המנהלי, לרבות הרחבת שעות מענה טלפוני ופרונטלי והתאמת השירותים הדיגיטליים. כמו כן, הוספנו שירותי רפואת שיניים באמצעות מרפאות המספקות שירות עבור מכבי וננקטו יוזמות לשדרוג והתמקצעות של מתאמי קשרי הקהילה והתאמת השירות הרפואי בעיר לצרכים המקומיים המשתנים".

    פעילות זו כוללת גם שמירה הדוקה על קשר שוטף עם הקהילות השונות בעיר, הרבנים והמנהיגים. לדבריו, "זו אחריות חשובה שאנו במכבי שמחים לעשות במטרה לאפשר לכל קהילה לקבל שירותים מתקדמים בצורה הנוחה והיעילה ביותר. מכבי חותרת למצוינות בכל תחומי הבריאות ומביאה לעיר אלעד סטנדרטים חדשים של שירות. בכלל זה, מעטפת כוללת של רפואת שיניים מתקדמת על ידי 'מכבידנט', רפואה טבעית על ידי 'מכבי טבעי' ושירותי רוקחות על ידי 'מכבי פארם'".

    לאור ההיכרות הרחבה עם צרכי התושבים והבנת השטח, שוקד ר' מרדכי שחורי גם על התוכניות העתידיות שיקודמו כבר בשנה הקרובה לטובת חברי מכבי בעיר. "בשנה הקרובה בעז"ה, מכבי ממשיכה את תנופת הפיתוח ותבצע הרחבה ושיפוץ של המרכז הרפואי בניסים גאון, הרחבה של שירותי 'מכבידנט', שדרוג מכוני הפיזיותרפיה והתפתחות הילד בצורה משמעותית", הוא מוסיף.

    פעילותו, שנסקרת כאן 'על קצה המזלג', זוכה להוקרה רחבה מצד תושבי העיר, וכן מצד הקהילות שמוקירות את פועלו. "אני רואה זכות רבה לעמוד לשירות הקהילות השונות בעיר ולספק להן את צרכיהן", הוא אומר. "מבחינתי מדובר בחלק אינטגרלי מהתפקיד והאחריות הכרוכה בו".

    הנהלת מכבי משבחת את פעילותו שהזניקה במהלך השנים את שירותי הבריאות בעיר ורקמה קשר מיוחד וקרוב עם כל העדות והחוגים המתגוררים בעיר. "המענה המותאם בכל תחום, לרבות הקשר האישי והיחס לכל חברי מכבי, ימשיכו להיות בקדמת החזון והפעילות שלנו בעיר", הוא מצהיר. "מכבי חרטה על דגלה את הנגשת השירותים והמענה המיטבי לכל חבר מכבי באשר הוא. גם בעתיד נמשיך את תנופת הפיתוח בעיר, את הפעילויות המגוונות והמענה לכל צורך שיתפתח לטובת חברי מכבי".



    0 תגובות